divendres, 9 de novembre del 2007

No tinc por

Aquest matí una molt bona amiga m'ha donat una idea fabulosa, i ella encara no ho sap, per una nova secció en aquest bloc.
No es un altre que penjar de tant en tant algun vídeo musical. Això si, d'alguna cançó d'aquelles, que parcialment o en la seva totalitat,tingui algun tros de lletra que es pugui utilitzar com a "muletilla". O simplement aquell dia la pugui haver cantat o tingut a la boca.


Aquí teniu la lletra traduïda al català per poder captar en la seva totalitat el missatge d'aquesta cançó.

No tinc por al que anomenen etern,
els meus pecats és lo bo que he passat,
ni al que vulgui condemnar la meva forma de viure,

No tinc por.

No tinc por de cap comentari
de qui diu que està lliure de pecat,
ni al que vulgui censurar la meva forma de viure,

no tinc por.

No tinc por del pas del temps
mentre sàpiga que viure no és el que compta
i que ningú no canviarà la meva forma de viure,

no tinc por.

No tinc por d'estar enamorat,
els meus pecats entre dos són més pecats,
i és que això de pecar és la meva forma de viure,
encara que els dolgui.

No tinc por del veïnat,
no tinc por del comissari.
No tinc por de cap virus d'aquells,
no tinc por ni de la feina.

I passejo amb el meu orgull,
i fumo el que m'entra en gana,
condemnat a donar la nota,
i de tant en tant entrar en la il·legalitat.