dijous, 21 d’agost del 2008

Verde

Des l'antigó que l'home utilitza la música per expressar moltes coses. Però en el fons podríem dir que hi ha una música per cada dia o una cançó per cada moment perquè el que expressa es un estat d'ànim. Segur que si ens parem a pensar trobem una canço per cada moment o per cada situació i es això justament la màgia de la música.
Avui deixo una cançó dels mitics Betagarri per alegrar l'oida i entendrir la pell.





ja posats deixo la lletra per si feu una mica de karaoke.

Oye niña escucha lo que digo,
oye niña mira estoy perdido.
Desde que te has ido no me hallo,
desde que te has ido y me has dejado.
Y cuando canto al amor
y dejo a un lado el dolor
vuelvo a ver otra vez tu color.
Cuantos colores hemos vivido,
cuantos dibujos hemos creado,
y con los pinceles de mis labios
todo tu cuerpo entero he pintado.
Sé que nadie entiende lo que digo,
sé que nadie es verde ni amarillo,
sé que lo difícil es sencillo,
dime tú qué puedo hacer contigo.
Y el tiempo al pasar
no me deja olvidar
que eres tú la que me hace llorar.
Sé que media vuelta no es un giro,
sé que no se pierden los perdidos,
sé que no hay viaje sin recorrido,
dime niña qué hago yo contigo.
Aunque lo intento no consigo
imaginarte en amarillo
tu eres verde.
Eres mi verde preferido
ver desde fuera lo ocurrido
que fácil es morir dormido

i us deixo la traducció al català per a que tingueu clar que diu la lletra.
Escolta nena escolta el que dic,
escolta nena mira estic perdut.
Des que t'has anat no em trobo,
des que t'has anat i m'has deixat.
I quan canto a l'amor
i deixo de banda el dolor
torno a veure altre cop el teu color.
Quants colors hem viscut,
quants dibuixos hem creat,
i amb els pinzells dels meus llavis
tot el teu cos sencer he pintat.
Sé que ningú entén el que dic,
sé que ningú és verd ni groc,
sé que el difícil és senzill,
digues-me tu que puc fer amb tu.
I el temps al passar
no em deixa oblidar
que ets tu la qual em fa plorar.
Sé que mitja volta no és un gir,
sé que no es perden els perduts,
sé que no hi ha viatge sense recorregut,
digues-me nena què faig jo amb tu.
Encara que ho intento no aconsegueixo
imaginar-te en groc
tu ets verd.
Ets el meu verd preferit
veure des de fora l'ocorregut
que fàcil és morir dormit