diumenge, 7 de juny del 2009

i demà que?

Avui que em tornat al mon del bloc tocaria fer una reflexió sobre les eleccions d'avui. Però no se si es el cansament, la mala llet que em queda després de veure com la dreta i l'extrema dreta avança o veure els discursos de guanyadors de tots els polítics que ho deixarem per un altre dia.

A canvi us deixo una versioneta que he fet d’una de les millors cançons de la Fuga. També us deixo el video de la cançó que paga la pena



Amb les meves històries amunt
amb les meves històries avall
passa de pressa la vida

Amb la dona que se’n va
amb la dona que vindrà
vaig tancant les meves ferides.

Visc més de nit que de dia
somio més despert que dormit
bec més del que hauria

els divendres acostumo a jurar
que canviaré de vida.

Un dia vaig veure que lluitar
era la forma ideal
de aconseguir els anhels.

No m'importa que diran
m'importen els de debò
els que comparteixen els meus dies

Pago els meus deutes gràcies als nens
i els meus errors amb comiats i renecs
el cor em demana vacances
diu que no aguanta més mentides.

Si alguna vegada tu em veus,
perdut sense somriure
no necessitaré ajuda.

Només la barra d'un bar,
tota una nit ballant,
l'ampolla de patxaran
i una il·lusió per amiga.

Val més el meu somni, que els diners
Puc viure d'una alegria.
amunt i avall, col·lecciono records.
tu explica’m com és la teva vida
i somiarem plegats.