diumenge, 25 d’abril del 2010

Diari d'un viatge

En menys de 24 hores començaré un viatge per terres argentines que m'ha de portar a conèixer un munt de coses exteriors i interiors, i no parlo només del país. La meva aspiració es petita i alhora senzilla però no menys important que altres viatges que s'han fet per aquells territoris.
Me'n porto a l'equipatge una guia, quatre mudes i un munt de records d'amics que m'ajudaran a tornar o a seguir el viatge més enllà de la idea inicial.
Es per això que començo a escriure en aquest bloc un petit "diari de bord" per deixar constància del meu viatge i a més, tot aprofitant la tecnologia, tenir informada tota aquella gent que m'és propera.
El viatge no el faré en una Norton de 500 cc ni penso batejar a cap vehicle que utilitzi "la poderosa" però si que portaré en el cap o en la memòria el viatge que va fer aquell estudiant de medicina que ara es icona de tants lluitadors.