dijous, 22 de maig del 2008

Concerts virtuals

Feia temps que no penjava cap vídeo musical i menys acompanyat de la lletra d'una cançó. I avui crec que ja a arribat el moment de recuperar aquella costum de que un cop a la setmana marxem de concert virtual.
Avui us deixo un grup de Reinosa (Cantabria) que ja porten més de deu anys dalt dels escenaris, encara que jo els vaig descobrir cosa de fa uns mesos. Aquesta gent es diuen la Fuga.



Pedazo de morón, he salido del bar y el coche se me va
Es que no veo nada, para colmo estos de aquí me van a hacer soplar
Señor agente: yo, yo no he bebido na
Señor agente: yo todavía puedo andar y privar

¿Dónde vivía yo? ¿dónde tendrá las llaves del sucio portal?
¿de quién será este coche? Donde estará el mío?
¿mi chica donde está?

Creo que la he cagao, mañana dejo de privar
Siempre termino igual: borracho, perdido, buscando el último bar.

Y cantar otra vez hasta que venga el sol
A chaparnos el bar, a quitarme el morón
Hoy la vuelvo a liar, mañana de bajón;
No me importa si duerme ella en mi habitación

¿Anoche que pasó? No suelo ser así, vaya careto hoy
tengo que cantar y no encontré la voz por la habitación
después de una canción todo marcha otra vez,
si te aburres ven, ¡quédate!

ací teniu la traducció una mica lliure:
Tros de xumada, he sortit del bar i el cotxe se'm va
És que no veig gens, a sobre aquests d'aquí em van a fer bufar
Senyor agent: jo, jo no he begut res
Senyor agent: jo encara puc caminar i privar
On vivia jo? on tindrà les claus del brut portal?
de qui serà aquest cotxe? On estarà el meu? la meva noia on està?
Crec que l'he cagat, demà deixo de privar
Sempre acabo igual: borratxo, perdut, buscant l'últim bar.
I cantar altra cop fins que vingui el sol
A tancar-nos el bar, a treure'm el xumat
Avui la torno a embullar, demà de baixada;
No m'importa si dorm ella a la meva habitació
Anit que va passar? No solc ser així, quin careto avui
he de cantar i no vaig trobar la veu per l'habitació
després d'una cançó tot marxa altra cop,
si t'avorreixes vine, queda't!