divendres, 25 de juliol del 2008

Jo també vull saber la veritat del Cas Vilaró


Avui tot navegant per la xarxa, per buscar noticies que em donessin llum a tot el tema de la accidentada celebració de la roja a Barcelona, he ensopegat amb una noticia que m'ha tornat a omplir de ràbia i vergonya contra certs dirigents.
Resulta que un altre cop assassinem al correu del Zar i protegim al botxí. Segons comenta avui en Jordi Salvia ha arribat a la redacció de Vilaweb una notificació on se'ls informa de la querella presentada per part de l'Ajuntament de Barcelona i el cap de la Guàrdia Urbana Xavier Vilaró, contra el portal Vilaweb. Ambdós acusen Vilaweb d'un presumpte delicte de "calúmnies i injúries greus", per un article publicat el passat 13 de juliol. En Vicent Partal, des del Mail Obert, reitera el compromís d'aquesta casa "amb els lectors i amb la veracitat informativa". Nosaltres no podem fer més que agrair-ho mostrant la nostra solidaritat amb Vilaweb i animant-los que segueixin treballant per esclarir aquest cas.
Es per això que jo m'he apuntat a la petició feta de pronunciar-se en suport als i les treballadores d'aquest diari i els animo a seguir treballant per a destapar la veritat sobre el Cas Vilaró. Endavant Vilaweb!